Spousta lidí ví o existenci pojmu PPC, ale málokdo si umí představit vše, co se pod ním skrývá. S PPC reklamou máte mnoho možností, které se hodí na něco jiného. Jenže jaké ty možnosti jsou? Níže vám ukážeme základy PPC kampaně pro Google a Seznam, které ocení začátečníci i zkušenější uživatelé.
Co vše nabízí Google a jeho platforma AdWords
Každý uživatel, který kdy inzeroval na internetu, si je vědom, že nejrozšířenějším typem je reklama ve vyhledávání. Tedy zobrazení reklamy na prvních pozicích ve výsledcích vyhledávání. Google však nabízí i další možnosti a tím jsou reklamy v obsahové síti, bannery a texty, které se zobrazují v rámci celého internetu. Výhodou je možnost úpravy, která bude konkrétně cílit na uživatele, zájmy, tematické okruhy a konkrétní klíčová slova. Taková kampaň má velký vliv na zisk z produktu či služby. Další možností je takzvaný remarketing.
Co je to remarketing?
Stalo se vám někdy, že jste navštívili stránku s nabídkou filmových plakátů a na jiné stránce s jinou tématikou se vám zobrazila reklama s nabídkou filmových plakátů? Tak přesně tohle je remarketing. Funguje díky zachování cookies ve vašem prohlížeči. Opět můžeme dělit remarketing ve vyhledávání a obsahové síti. Výhodou této strategie, je opětovné nalákání zákazníka k vašemu produktu, o který nějakým způsobem již projevil zájem. Ideální vábnička obsahuje bonus či slevu navíc, která převáží misky vah v rozhodování na vaši stranu.
Reklama v Nákupech Google
Reklamu můžete využít i v Nákupech Google. Tento způsob reklamy se vám vyplatí v případě, že máte e-shop. Je výhodný zejména proto, že generuje nejvíce objednávek. Je to z toho důvodu, že zákazník ví, co hledá a je rozhodnut si to koupit. Vše pak záleží na konkrétní nabídce, která ho dokáže přesvědčit. Stejnou nabídku reklamních služeb nabízí i platforma Sklik od Seznamu. Liší se jen v několika málo detailech, které jsou však minimální a i začátečník se v nich rychle orientuje.