TipMag.cz

Menu
  • Novinky
  • Finanční tipy
  • Podnikání a byznys
  • Práce a výdělek
  • Investování
  • Rodina
  • Zajímavosti
  • Doporučujeme

Jak si hýčkat své klienty a fanoušky

25. května .2016

V dnešní době už nestačí jen vytvořit nějaký produkt a čekat na ty, kteří si ho od vás koupí. Zákazníci mají díky internetu přístup ke spoustě (nezávislých) informací o výrobcích, jejich kvalitě a cenách, o firmě a chování jejích zaměstnanců ke klientům. Zvlášť v oblastech, kde se nabízejí stejné nebo podobné produkty, je třeba poctivě budovat svou image a značku. Cílem je vytvořit vztah založený na emocích a loajalita dlouhodobých zákazníků.

I drobní podnikatelé mají možnosti jak budovat svůj brand

Velké korporace vkládají do budování značky velké peníze a lidé si k nim vytvářejí vztah, vybaví si své pocity při setkání s logem či výrobkem. Značku mohou budovat i freelanceři nebo drobní živnostníci, realitní kanceláře, personalisté, finanční poradci, majitelé obchodů. Jakým způsobem?

Unikátní nabídka

Najít díru na trhu a vytvořit si jméno na tom, že děláte věci jinak a s vášní, je velmi dobrý tah. Ceněné jsou dnes poctivé hand made výrobky – pečivo, módní doplňky, šperky, truhlářské výrobky apod.

Kvalita výrobků

Za ruční práci, zdravé potraviny a výrobky z kvalitních surovin si zákazníci rádi připlatí. Zboží vyrobené na míru, s prodlouženou či dokonce doživotní zárukou vzbudí dojem exkluzivity, po níž někteří lidé prahnou a rádi ji ocení.

Komplexní informace o výrobku/službě

Ten, kdo na firemních internetových stránkách poskytne co nejvíce informací o produktech, vyhrává. Zájemci nemusí hledat jinde. Původ, složení, funkce, certifikace, ocenění, recenze, reference… to všechno lidé vyhledávají, než si něco koupí.

Zážitky spojené s kladnými emocemi

Zákazníci jsou rádi hýčkání a s nabízeným produktem chtějí získat něco navíc – krásné nebo vtipné zabalení, drobný dárek, překvapení, ručně psaný vzkaz. Nakupují tam, kde zážitek dostanou.

Obdarovávání věrných zákazníků

Díky online komunikaci může být podnikatel, firma se svými zákazníky ve spojení a čas od času je oslovit s nějakou akcí, dárkem apod.

Na českém trhu je v mnoha oborech velká konkurence, proto se trpělivé budování značky vyplatí. Využít lze různé nástroje komunikace podle toho, kde se potenciální zákazníci nacházejí.

Prev Article
Next Article

Related Articles

Známá a oblíbená Cofidis půjčka
5. dubna .2016

Známá a oblíbená Cofidis půjčka

Co vše potřebujete k zapojení hifi gramofonu
6. února .2020

Co vše potřebujete k zapojení hifi gramofonu

Tip:

Účetní programy AdmWin

Provázaná fakturace na zakázky a sklady, účtenky, prodejky, nabídky, objednávky, poptávky.

  • Komplexní odborné poradenství a školení BOZP a PO
    Komplexní odborné poradenství a školení BOZP a …
    27. ledna .2017
  • Dřevěný domek jako doplněk zahrady
    Dřevěný domek jako doplněk zahrady
    26. ledna .2017
  • Jak stahovat videa a hudbu z YouTube
    Jak stahovat videa a hudbu z YouTube
    9. ledna .2017
  • Králové mezi českými automaty
    Králové mezi českými automaty
    4. července .2025
  • Komplexní péči o kola svěřte do rukou odborníků
    Komplexní péči o kola svěřte do rukou …
    1. července .2025
  • Od myšlenky k realitě: co všechno obnáší otevření vlastní franšízy
    Od myšlenky k realitě: co všechno obnáší …
    2. června .2025

TipMag.cz

Finanční magazín – finanční tipy pro naše peněženky
Copyright © 2025 TipMag.cz
Inzerce         Kontakt

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Refresh