TipMag.cz

Menu
  • Novinky
  • Finanční tipy
  • Podnikání a byznys
  • Práce a výdělek
  • Investování
  • Rodina
  • Zajímavosti
  • Doporučujeme

Jak si hýčkat své klienty a fanoušky

25. května .2016

V dnešní době už nestačí jen vytvořit nějaký produkt a čekat na ty, kteří si ho od vás koupí. Zákazníci mají díky internetu přístup ke spoustě (nezávislých) informací o výrobcích, jejich kvalitě a cenách, o firmě a chování jejích zaměstnanců ke klientům. Zvlášť v oblastech, kde se nabízejí stejné nebo podobné produkty, je třeba poctivě budovat svou image a značku. Cílem je vytvořit vztah založený na emocích a loajalita dlouhodobých zákazníků.

I drobní podnikatelé mají možnosti jak budovat svůj brand

Velké korporace vkládají do budování značky velké peníze a lidé si k nim vytvářejí vztah, vybaví si své pocity při setkání s logem či výrobkem. Značku mohou budovat i freelanceři nebo drobní živnostníci, realitní kanceláře, personalisté, finanční poradci, majitelé obchodů. Jakým způsobem?

Unikátní nabídka

Najít díru na trhu a vytvořit si jméno na tom, že děláte věci jinak a s vášní, je velmi dobrý tah. Ceněné jsou dnes poctivé hand made výrobky – pečivo, módní doplňky, šperky, truhlářské výrobky apod.

Kvalita výrobků

Za ruční práci, zdravé potraviny a výrobky z kvalitních surovin si zákazníci rádi připlatí. Zboží vyrobené na míru, s prodlouženou či dokonce doživotní zárukou vzbudí dojem exkluzivity, po níž někteří lidé prahnou a rádi ji ocení.

Komplexní informace o výrobku/službě

Ten, kdo na firemních internetových stránkách poskytne co nejvíce informací o produktech, vyhrává. Zájemci nemusí hledat jinde. Původ, složení, funkce, certifikace, ocenění, recenze, reference… to všechno lidé vyhledávají, než si něco koupí.

Zážitky spojené s kladnými emocemi

Zákazníci jsou rádi hýčkání a s nabízeným produktem chtějí získat něco navíc – krásné nebo vtipné zabalení, drobný dárek, překvapení, ručně psaný vzkaz. Nakupují tam, kde zážitek dostanou.

Obdarovávání věrných zákazníků

Díky online komunikaci může být podnikatel, firma se svými zákazníky ve spojení a čas od času je oslovit s nějakou akcí, dárkem apod.

Na českém trhu je v mnoha oborech velká konkurence, proto se trpělivé budování značky vyplatí. Využít lze různé nástroje komunikace podle toho, kde se potenciální zákazníci nacházejí.

Prev Article
Next Article

Related Articles

Investujte jako profesionálové!
17. dubna .2017

Investujte jako profesionálové!

Chcete relativně bezpečně investovat? Firemní dluhopisy by pro vás měly být tím pravým
2. ledna .2020

Chcete relativně bezpečně investovat? Firemní dluhopisy by pro vás měly být tím pravým

Tip:

Účetní programy AdmWin

Provázaná fakturace na zakázky a sklady, účtenky, prodejky, nabídky, objednávky, poptávky.

  • Komplexní odborné poradenství a školení BOZP a PO
    Komplexní odborné poradenství a školení BOZP a …
    27. ledna .2017
  • Dřevěný domek jako doplněk zahrady
    Dřevěný domek jako doplněk zahrady
    26. ledna .2017
  • Jak stahovat videa a hudbu z YouTube
    Jak stahovat videa a hudbu z YouTube
    9. ledna .2017
  • Králové mezi českými automaty
    Králové mezi českými automaty
    4. července .2025
  • Komplexní péči o kola svěřte do rukou odborníků
    Komplexní péči o kola svěřte do rukou …
    1. července .2025
  • Od myšlenky k realitě: co všechno obnáší otevření vlastní franšízy
    Od myšlenky k realitě: co všechno obnáší …
    2. června .2025

TipMag.cz

Finanční magazín – finanční tipy pro naše peněženky
Copyright © 2025 TipMag.cz
Inzerce         Kontakt

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Refresh