TipMag.cz

Menu
  • Novinky
  • Finanční tipy
  • Podnikání a byznys
  • Práce a výdělek
  • Investování
  • Rodina
  • Zajímavosti
  • Doporučujeme

Jak si hýčkat své klienty a fanoušky

25. května .2016

V dnešní době už nestačí jen vytvořit nějaký produkt a čekat na ty, kteří si ho od vás koupí. Zákazníci mají díky internetu přístup ke spoustě (nezávislých) informací o výrobcích, jejich kvalitě a cenách, o firmě a chování jejích zaměstnanců ke klientům. Zvlášť v oblastech, kde se nabízejí stejné nebo podobné produkty, je třeba poctivě budovat svou image a značku. Cílem je vytvořit vztah založený na emocích a loajalita dlouhodobých zákazníků.

I drobní podnikatelé mají možnosti jak budovat svůj brand

Velké korporace vkládají do budování značky velké peníze a lidé si k nim vytvářejí vztah, vybaví si své pocity při setkání s logem či výrobkem. Značku mohou budovat i freelanceři nebo drobní živnostníci, realitní kanceláře, personalisté, finanční poradci, majitelé obchodů. Jakým způsobem?

Unikátní nabídka

Najít díru na trhu a vytvořit si jméno na tom, že děláte věci jinak a s vášní, je velmi dobrý tah. Ceněné jsou dnes poctivé hand made výrobky – pečivo, módní doplňky, šperky, truhlářské výrobky apod.

Kvalita výrobků

Za ruční práci, zdravé potraviny a výrobky z kvalitních surovin si zákazníci rádi připlatí. Zboží vyrobené na míru, s prodlouženou či dokonce doživotní zárukou vzbudí dojem exkluzivity, po níž někteří lidé prahnou a rádi ji ocení.

Komplexní informace o výrobku/službě

Ten, kdo na firemních internetových stránkách poskytne co nejvíce informací o produktech, vyhrává. Zájemci nemusí hledat jinde. Původ, složení, funkce, certifikace, ocenění, recenze, reference… to všechno lidé vyhledávají, než si něco koupí.

Zážitky spojené s kladnými emocemi

Zákazníci jsou rádi hýčkání a s nabízeným produktem chtějí získat něco navíc – krásné nebo vtipné zabalení, drobný dárek, překvapení, ručně psaný vzkaz. Nakupují tam, kde zážitek dostanou.

Obdarovávání věrných zákazníků

Díky online komunikaci může být podnikatel, firma se svými zákazníky ve spojení a čas od času je oslovit s nějakou akcí, dárkem apod.

Na českém trhu je v mnoha oborech velká konkurence, proto se trpělivé budování značky vyplatí. Využít lze různé nástroje komunikace podle toho, kde se potenciální zákazníci nacházejí.


    Jak bude reklama vypadat?
    -
    Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
    Zobrazit formulář pro nákup
    Prev Article
    Next Article

    Related Articles

    Maslowova pyramida lidských potřeb
    16. srpna .2013

    Maslowova pyramida lidských potřeb

    Proč Zaplo půjčka není podvodná?
    25. června .2015

    Proč Zaplo půjčka není podvodná?

    Tip:

    Účetní programy AdmWin

    Provázaná fakturace na zakázky a sklady, účtenky, prodejky, nabídky, objednávky, poptávky.

    • Komplexní odborné poradenství a školení BOZP a PO
      Komplexní odborné poradenství a školení BOZP a …
      27. ledna .2017
    • Dřevěný domek jako doplněk zahrady
      Dřevěný domek jako doplněk zahrady
      26. ledna .2017
    • Jak stahovat videa a hudbu z YouTube
      Jak stahovat videa a hudbu z YouTube
      9. ledna .2017
    • Slunečné počasí svádí k výletům
      Slunečné počasí svádí k výletům
      19. května .2022
    • Vlastnosti úspěšného obchodníka. Poznáváte se?
      Vlastnosti úspěšného obchodníka. Poznáváte se?
      1. května .2022
    • Společnost Emons nabízí kvalitní služby v oblasti přepravy pro personální i firemní účely
      Společnost Emons nabízí kvalitní služby v oblasti …
      1. května .2022

    TipMag.cz

    Finanční magazín – finanční tipy pro naše peněženky
    Copyright © 2022 TipMag.cz
    Inzerce         Kontakt

    Ad Blocker Detected

    Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

    Refresh