Lepicí pásky na odesílaných balících patří mezi důležité marketingové nástroje. Vhodný potisk zvyšuje povědomí o značce a zároveň se vaše společnost lépe usídlí v povědomí u svých klientů.
Výhody
Zásadním důvodem, proč se rozhodnout pro potisk lepicích pásek, je odlišení se od konkurence. Podle pásky na zásilce zákazník na první pohled pozná, o jakou značku se jedná. Dále je to zajímavá reklamních plocha, na které inzerujete vaše logo. Důležitá je kombinace s chytlavým sloganem a kontaktními údaji. Potištěná páska je také kontrolou o nepoškozenosti zásilky. V případě proříznutí by bylo na první pohled patrné, že se někdo pokoušel do zásilky neoprávněně dostat.
Typy
Záleží jen na vás, zda si k potisku vyberete pásku papírovou nebo propylenovou. Papírové pásky jsou šetrnější k životnímu prostředí, ovšem mají oproti BOPP páskám užší výběr barev potisku. BOPP pásky disponují kvalitní vrstvou akrylátového lepidla a mají výborné vlastnosti, co se týká tahu a střihu.
Vlastní návrh
Při návrhu lepicí pásky směle využijte vaši kreativitu, protože potisk doplňuje image vaši značky. Určitě je vhodné zde umístit důležité informace pro zákazníka, upozornění na akční nabídky. Klient si pak lépe zafixuje vaše logo s výhodnými akcemi či lehce zapamatovatelným sloganem. A tím zvýšíte šanci, že se k vám opět vrátí.
Tipy na vhodný potisk
Ideální je volba kontrastujících sytých barev, to znamená například světlý podklad a tmavší písmo. Tento základ doplňte zajímavými motivy, které se opakují, nebo se jich může střídat na pásce několik druhů.
V případě, že si nevíte s potiskem rady, můžete si nechat zpracovat grafický návrh přímo od výrobce. Ten se ve většině případů snaží co nejvíce přizpůsobit požadavkům zákazníka. Vaše představy pak budou realizovány tak, aby měly na klienta co největší účinek.