Někdy se stane, že jsme s nákupem služby nebo produktu skutečně velmi spokojeni. Své kladné zkušenosti si pak přejeme sdělit i ostatním, aby měli možnost podpořit obchodníka, který je fér a v pořádku. Jak na to?
Firemní hodnocení trvá chviličku
Pokud si přejete vyplnit dotazník s firemními zkušenostmi, zabere vám to jen chvíli. Vyplníte základní informace a je hotovo. Obchodníkovi, který byl poctivý a dobře se vám s ním spolupracovalo, tak ale prokážete významnou službu. Právě hodnocení firem dnes ve velké míře přispívá k celkovému a dlouhodobému přílivu zákazníků. Konkurenční boj je těžký a každý kladný hlas v online prostředí se skutečně počítá. Svou zkušenost s danou firmou tak sdělíte širokému spektru zákazníků.
Informace, které byste si přáli i vy
Do hodnocení firem uvádíte informace, které si přejete o dané firmě poskytnout. Každý, kdo přemýšlí o zakoupení podobného produktu nebo služby, tak má možnost se opřít o názor někoho, kdo skutečně existuje. Nejedná se tedy o placenou reklamu, kde mohou firmy mnohdy uvádět nepravdivé informace. Nyní je to skutečný názor skutečného zákazníka. Podobné hodnocení oceníte i vy sami, až si budete vybírat dalšího obchodníka ke spolupráci.
Poznatky, které jinde nenajdete
Díky firemnímu hodnocení se daří tvořit síť poznatků, které jsou pro každého zákazníka i firmu skutečně přínosné. Vždy se dozvíte relevantní informace nejen o kvalitě produktů a služeb, ale také o firemní kultuře nebo způsobu dodání zboží. Tyto cenné informace se v opačném případě nemáte jak dozvědět. Již při výběru obchodního partnera tak máte přístup k plné šíři poznatků, a to včetně charitativní činnosti firmy, nebo o jejím sociálním přesahu. Podpoříte tak obchodníky, kteří mají stejné smýšlení jako vy.
Firemní hodnocení pomáhá klientům i firmám. Jeho vyplnění zabere jen pár minut a přináší cenné poznatky pro obě strany.