Společnost Prestigio, mezinárodní výrobce elektroniky, zkvalitňuje péči o své zákazníky.
1.11.2013 spustil zákaznickou linku pro Českou republiku.
Zákazníci mohou získat informace o produktech na bezplatném telefonním čísle 800 400 119, a to v pracovních dnech od 8:30 do 17:00.
Vyškolení pracovníci technické podpory jsou připraveni pomoci při jakýchkoliv potížích s nastavením produktů, technickými problémy a poradí i při výběru produktů. V případě, že zákazníci zavolají mimo provozní dobu a zanechají svůj kontakt, pracovníci zákaznické linky je budou kontaktovat následující den.
„Chtěli bychom našim zákazníkům zjednodušit přístup k informacím a zajistit kvalitní péči. Díky spuštění telefonické linky jim vždy poskytneme pomocnou ruku při nastavení výrobků, případně jakýchkoliv technických potížích,“
říká Martin Zeman, General Manager Prestigio Europe pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.
Zákaznické centrum se nachází v Praze, kde sídlí i vývojový tým značky, zodpovědný za programování softwaru a firmwaru. Spuštění telefonické linky je tak přirozeným posunem ve službách společnosti v rámci zkvalitňování produktové a technické podpory.