TipMag.cz

Menu
  • Novinky
  • Finanční tipy
  • Podnikání a byznys
  • Práce a výdělek
  • Investování
  • Rodina
  • Zajímavosti
  • Doporučujeme

Proč se pustit do stěhování kanceláří?

29. října .2020

Slovní spojení “stěhování Praha” v sobě nenese jenom stěhování bytů nebo domů. Ale nese v sobě také stěhování kanceláří. Právě k tomu v hlavní městě České republiky dochází poměrně často. Možná jste v pozici takového zaměstnance a říkáte si, proč vás zaměstnavatel neustále přesouvá z místa na místo. Možná si tutéž otázku pokládáte v případě, že jste lídrem společnosti a také přemýšlíte, že změníte sídlo kanceláří.

Lídři společnosti moc dobře vědí, proč se do stěhování kanceláří nejen v hlavním městě aktivně pouští. Vedou je k tomu výsledky řady průzkumů, které říkají, že je to pro zaměstnance lepší. Prý se tím zvyšuje jejich produktivita.

Stěhování kanceláří má pozitivní dopad na zaměstnance

Je velice zvláštní, že stěhování kanceláří má na zaměstnance opravdu velice dobrý vliv. Člověk by řekl, že to bude spíše opačné, ale průzkumy mluví jasně. A v tomto případě také zcela opačně vůči myšlence, která nám v hlavě vyběhla.

Ukázalo se totiž, že až sedmdesát procent zaměstnanců stěhování kanceláří oceňuje. Aniž by si to však uvědomovali, má nové prostředí vliv na jejich produktivitu a také s novým prostředím roste jejich spokojenost. Zaměstnanci považují za hlavní výhodu stěhování kanceláří to, že se jim zvýší jejich komfort. Tím pádem se zlepší i jejich přístup k práci.

Je však podle nich důležité vybírat prostředí, které je oku líbivé. A stejně tak hraje roli to, jestli je daná lokalita lepší nebo horší v porovnání s tou původní.

Nehezká lokalita spěje k nespokojenosti zaměstnance

Jak již tedy bylo zmíněno, to, jestli bude mít stěhování kanceláří dobrý nebo naopak špatný vliv na zaměstnance, určuje lokalita a prostředí nového stanoviště. Pokud není místo zrovna k světu a pokud není ani po vizuální stránce hezké, respektive pokud zaměstnanec musí dál dojíždět, spěje to jenom k jeho nespokojenosti. A ta může být zdrojem zvýšeného stresu, který se u zaměstnance může vlivem stěhování kanceláří objevit.

Prev Article
Next Article

Related Articles

3 vlastnosti, které musí mít kvalitní dětské zimní boty
28. října .2020

3 vlastnosti, které musí mít kvalitní dětské zimní boty

Kdy prodat firmu? Rozhodně ne během recese
26. března .2020

Kdy prodat firmu? Rozhodně ne během recese

Leave a Reply

Zrušit odpověď na komentář

Tip:

Účetní programy AdmWin

Provázaná fakturace na zakázky a sklady, účtenky, prodejky, nabídky, objednávky, poptávky.

  • Komplexní odborné poradenství a školení BOZP a PO
    Komplexní odborné poradenství a školení BOZP a …
    27. ledna .2017
  • Dřevěný domek jako doplněk zahrady
    Dřevěný domek jako doplněk zahrady
    26. ledna .2017
  • Jak stahovat videa a hudbu z YouTube
    Jak stahovat videa a hudbu z YouTube
    9. ledna .2017
  • Jak správně zabalit nábytek při stěhování?
    Jak správně zabalit nábytek při stěhování?
    6. března .2023
  • Získejte do svých rukou moderní umění díky možnosti online aukcí!
    Získejte do svých rukou moderní umění díky …
    28. února .2023
  • Svatební výzdoba: 5 tipů na levnou svatební výzdobu
    Svatební výzdoba: 5 tipů na levnou svatební …
    22. února .2023

TipMag.cz

Finanční magazín – finanční tipy pro naše peněženky
Copyright © 2023 TipMag.cz
Inzerce         Kontakt

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Refresh
Posting....