Podívejte se na přehled důležitých aspektů, které by měl správný obchodník mít. Splňujete všechny body a jste ve světě obchodu jako ryba ve vodě, nebo na sobě soustavně pracujete?
Dokonalá práce s obchodním partnerem
Máte někoho, kdo s vámi spolupracuje již delší dobu? Dejte mu vědět, že vám na něm záleží. Pomoci mohou například hodnotné reklamní předměty. Reklamní elektronika přináší užitek během všedního dne, reklamní textil je výborná forma, jak poděkovat za dosavadní spolupráci. Vždy dejte svému obchodnímu partnerovi najevo, že vám na něm záleží.
Profesionální vzhled
Dbáte na to, jak vypadáte během obchodního jednání? Vždy se ujistěte, že svým oděvem i celkovým vzhledem vyjadřujete svému protějšku dostatek úcty. Špinavé boty patří do lesa, nikoliv na schůzku. Podobně tomu je i v případě vozidla.
Ego máme pod kontrolou
Umíme dobře mluvit, ale nemáme potřebu se vychloubat. Celou dobu, kdy hovoříme s naším obchodním klientem, nás zajímá jeho svět a jeho potřeby. O sobě hovořit nepotřebujeme, není to podstatné. Naše ego bychom měli mít celou dobu pod kontrolou.
Plníme své sliby
Na obchodní schůzku si přineseme notes na poznámky. Zapíšeme si datum, jméno klienta a následně sepisujeme, na čem jsme se dohodli. Druhý den v práci se věnujeme tomu, abychom co možná v nejkratším čase splnili sliby, ke kterým jsme se zavázali.
Jasná pobídka k akci
Když s klientem jednáme, samozřejmě je důležité mu představit své produkty, služby a vize. Následně je ale také naší povinností obchodníka, abychom mu umožnili naši nabídku využít. Nesmělé jednání zde není vítáno. Jasně položte otázku a ujistěte se, že svůj čas investujete správně. Je potřeba uzavřít obchod, nejen si povídat.
Stále se vzděláváme
Náš svět se neustále mění. Zatímco jsme si zvykli na své pohodlí, mohl nám ujet vlak. Víte, co je PPC reklama, jak fungují vlastní aplikace, jaký přínos mají notifikace, nebo jak gamifikovat obsah vašeho e-shopu? Stále hledejte nové možnosti, jak být pro klienty zajímaví.
Jste to vy? Vidíte to zrcadlo?