Chystáte se na pracovní nebo prodejní veletrh? Vitríny už jistě plníte potřebným zbožím a výstavní systémy už raději máte naložené v automobilu. Než se však vydáte na tuto akci, která je obvykle místem skvělých příležitostí, měli byste udělat maximum proto, aby na vás na veletrhu nezapomněli, respektive abyste se co nejdříve zapsali do povědomí lidí. Pojďme si říct, jak na to.
Ať jste vidět na první dobrou, aneb investujte do plakátů
Co je klíčové při chystání se na veletrh, je vynasnažit se o to, abyste zaujali na první pohled. Vyplatí se kupříkladu investovat do nejrůznějších plakátů, ale také bannerů nebo reklamních plachet, bez kterých by stánek zapadl mezi konkurencí.
V případě, že se zvolí skutečně kvalitní dodavatel těchto reklamních předmětů, budete je moct využívat opakovaně. Bannery, plakáty, ale také další podobné reklamní plochy se totiž dají využívat neustále – tedy minimálně do doby, než dojde k výraznější změně vizuálu společnosti.
Letáky do každé ručky
Je velká škoda, že hlavně mladé společnosti zapomínají na sílu letáků. Jenže dlouhodobé průzkumy a také výsledky efektivních reklamních kampaní ukazují, že letáky jsou tím, co stále má svou cílovou skupinu. A pokud cílová skupina odpovídá té vaší, proč nevsadit právě na ně.
Letáky nemusí být ničím jiným, než papírem s pár slovy. Právě ve slovech se totiž skrývá síla. A jelikož jsou letáky velmi často brány hlavně za jakousi formu pozvánky, ani na ní toho příliš mnoho napsaného nebývá, nebo snad ano?
Vizitky pro udržení kontaktu
A samozřejmě nesmíme ani zapomenout na to, že bychom měli udržovat kontakt. Aby však k předání kontaktu došlo, vizitky musíte mít vždycky po ruce. Nebo minimálně jinou formu toho, jak vás mohou ostatní kontaktovat nebo oslovit či jinak navázat spojení.