TipMag.cz

Menu
  • Novinky
  • Finanční tipy
  • Podnikání a byznys
  • Práce a výdělek
  • Investování
  • Rodina
  • Zajímavosti
  • Doporučujeme

Klíčová slova jsou základem úspěšné PPC kampaně. Jak je rozdělujeme?

1. února .2023
Klíčová slova jsou základem úspěšné PPC kampaně. Jak je rozdělujeme?

PPC reklama sice může přinést hromadu zajímavých klientů, ale ve výsledku musí být řádně postavená a nastavená správně. Protože pokud není správně nastavená, nebudete se radovat z kýžených výsledků. Úspěšná PPC kampaň je postavená na klíčových slovech, které se však od sebe rozlišují. Není zkrátka klíčové slovo jako klíčové slovo, proto pojďme se naučit, jak je rozeznat či jak je odlišovat.

Produktová klíčová slova

Každá online marketingová agentura vám potvrdí, že klíčová slova rozdělujeme na několik skupin. Jednou z nich jsou produktová klíčová slova, která se nejsnáze najdou například na webových stránkách. Jsou to obecná pojmenování produktu nebo služeb (případně také jednotlivé alternativy či modely daných věcí). Také značky nebo modely automobilů nebo jiných věcí (sem spadají například značky Tesla nebo modely Trabant či Octavia).

Mezi produktová klíčová slova dále řadíme konkrétní produkty nebo technická specifika, případně také výrobky s konkrétním účelem (jako například autíčka pro děti, auta na hraní nebo sběratelská autíčka).

Preference

Klíčová slova mohou být také tvořena či produkovaná na základě preferencí. Preferované cenové hladiny (čili produktová klíčová slova doplníme o přídavná jména typu „levné, luxusní, výhodné”), dále přímo odrážející se na ceně (kdy se určí konkrétní cenová hladina) či do preferenčních klíčových slov spadá také to, jestli se bude daná věc pořizovat online nebo off-line či kde je preferované místo nákupu (a do této skupiny slov spadají prakticky všechna města).

Brandové nebo konkurenční dotazy

Při sestavování PPC kampaní bychom neměli zapomínat ani na brandové nebo konkurenční dotazy, kam řadíme například vlastní brand, název konkurence nebo konkurenční produkty, které nám mohou ve výsledku přinést ty správné klienty (respektive přetáhnout zákazníky konkurence na naši stranu barikády).

Prev Article
Next Article

Related Articles

Srovnání půjček ve 3 krocích – Jak rychle porovnat bankovní a nebankovní nabídky
22. března .2015

Srovnání půjček ve 3 krocích – Jak rychle porovnat bankovní a nebankovní nabídky

Chytré vychytávky do domácnosti
20. června .2018

Chytré vychytávky do domácnosti

Leave a Reply

Zrušit odpověď na komentář

Tip:

Účetní programy AdmWin

Provázaná fakturace na zakázky a sklady, účtenky, prodejky, nabídky, objednávky, poptávky.

  • Komplexní odborné poradenství a školení BOZP a PO
    Komplexní odborné poradenství a školení BOZP a …
    27. ledna .2017
  • Dřevěný domek jako doplněk zahrady
    Dřevěný domek jako doplněk zahrady
    26. ledna .2017
  • Jak stahovat videa a hudbu z YouTube
    Jak stahovat videa a hudbu z YouTube
    9. ledna .2017
  • Deratizace zajistí ochranu domova i firemních prostor
    Deratizace zajistí ochranu domova i firemních prostor
    29. září .2025
  • Přenosná elektrodová svářečka – spolehlivý pomocník pro kutily i profesionály
    Přenosná elektrodová svářečka – spolehlivý pomocník pro …
    29. září .2025
  • Kontrola hluku jako klíčový prvek kvalitního prostředí
    Kontrola hluku jako klíčový prvek kvalitního prostředí
    29. září .2025

TipMag.cz

Finanční magazín – finanční tipy pro naše peněženky
Copyright © 2025 TipMag.cz
Inzerce         Kontakt

Ad Blocker Detected

Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker.

Refresh